Pitanja i odgovori
Često postavljana pitanja i odgovori
Tourist Management System (TMS), kako ga zovemo, je web-sustav koji omogućuje privatnim iznajmljivačima soba i apartmana predstavljanje svojih smještajnih kapaciteta na Internetu, ali i cjelokupno vođenje posla iznajmljivanja. Ovo nisu klasične web stranice koje samo predstavljaju nekoga već kompletan sustav za vođenje posla ioznajmljivanja. Susatv je prilagodljiv na način da iznajmljivač u sustavu sam definira (po potrebi i dinamici mijenja) svoje smještajne jedinice, definira cjenik, određuje vanjske prodavače (prijatelje, suradnike, agente turističkih agencije itd.).
Zapravo ne mora. Iznajmljivač samo treba, a tu mu mi možemo pomoći, u sustavu odrediti koliko i kakve smještajne jedinice iznajmljuje, dati njihov opis i karakteristike i postaviti njihove fotografije. Zatim iznajmljivač treba odrediti cijene po kojima će se dotično iznajmljivati i u koji vremenskim periodima. Posao oko rezervacije smještaja može izvoditi sam (što mu je isplativije jer ne mora za to nikome plaćati proviziju), ili može uzeti jednog ili više vanjskih prodavača koji za njega vrše rezervaciju.
Bilo koji korisnik s Interneta može vidjeti raspoloživost smještajnih jedinica u kalendaru te izvršiti upit prema iznajmljivaču. Iznajmljivač preko e-maila dobiva o tome obavijest i tada može napraviti rezervaciju. Iznajmljivač također u ovom sustavu može definirati suradnike (stvoroti njima korisničke račune) koji onda pristupaju sustavu i za iznajmljivača, uz dogovorenu proviziju, vrše rezervaciju smještajnih jedinica klijentima. U sustavu je implementiran dio za vođenje vanjskih prodavača, definiranje njihove provizije i praćenje bookinga i provizije koja se treba isplatiti vanjskim prodavačima.
Prednost ovakvog sustava u odnosu na klasičen web stranice je ta da iznajmljivač sam (bez potrebe za vanjskim administratorom kojeg obično mora angažirati i platiti) sam vodi cjelokupan sadržaj svog web sajta. To uključuje i opise smještaja, cjenike, sezone, ali i sve ostale web stranice. Time postiže mogućnost vrlo brze reakcije na uvjete na tržištu (promjena cijena, stvaranje akcija i sl.)
Sustav bilježi i kompletnu statistiku o rezervacijama koje je napravio sam iznajmljivač ili vanjski prodavači, njihovim provizijama, zatim statistiku zarade po vremenskim periodima i smještajnim jedinicama, njihovu iskorištenost, pristup web sajtu itd. Sve te informacije mogu biti dobar izvor informacijama za unapređenje poslovanja i postizanja veće učinkovitosti.